Login to Post Your Mixtape

http://www.MixtapeDistribution.com/wp-login.php

Subsribe to our newsletter

Please subscribe to our newsletter to recive the latest news and offers about our products. Your e-mail address will not be revealed to anyone.

Get in touch !

The request has been sent, we will contact you soon!

Prosto Mixtape 600V – I żeby było normalnie

PROSTOtv asked:

Klip promujący dwupłytowy Prosto Mixtape 600V. W teledysku udział wzięli nie tylko ci, którzy nawijają w tym kawałku, ale też duża część raperów i innych artystów, których kawałki znalazły się na Mixtape’ie. Artist: Felipe, VNM, Jedker, Pezet, Sokol, Brahu, Numer Raz, Eldo; Title: I zeby bylo normalne; Producer: RJMajewski; Album: Prosto Mixtape 600V;

http://www.Twitter.com/MixtapeDistro

Comments Closed

24 Responses to "Prosto Mixtape 600V – I żeby było normalnie"
  1. KubasFreestyle September 8, 2012 04:09

    @DaGreeen Fajnie powiedziane i podpisuje sie pod tym:) piona!

  2. maciex95 September 10, 2012 02:09

    “Żeby było normalnie” – brakuje epitetów?

  3. DarkJohny07 September 11, 2012 08:09

    Jędker kobiety szanować hehehe a z tyłu dwie stoją a Ty se siedzisz , dżentelmen .

  4. aneciaa9 September 13, 2012 05:09

    I żeby było normalnie

  5. BboyRamsez September 16, 2012 01:09

    i couldn understand a word but it sounds dope

  6. bela11012 September 19, 2012 08:09

    @JPJestemPolakiemPL raperzy nie spiewają

  7. wyjutubacz September 22, 2012 08:09

    żeby było normalnie !!

  8. demon4don1 September 25, 2012 07:09

    Ten track rozpierdala mi glosniki w aucie 😀 Oby tak dalej, pozdro z UK! Oby tak dalej!

  9. Sharpay707 September 26, 2012 11:09

    VNM!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wymiatasz Dobra Robota ziomy wieciej takich Mixtapow!!!!!!! pozdro 600n z Poznania

  10. MamCieSmerfetko September 29, 2012 11:09

    245+…. Gimbusow 245+…. Fanek TEWAŁENU

    Nutka mocna

  11. 19Krzychu95 October 2, 2012 08:10

    Miazga!
    Good Pezet ;]

  12. Igorek2721 October 5, 2012 01:10

    @oskaro89 …barwie

  13. menellump October 6, 2012 08:10

    no i dzieci sie naczytały internetu i naogladaly telewizji i nawet nie znaja jedkera a ryje wydzieraja kurwy jebane jebnijcie sie w łeb dzieci ino kurwy sie uczycie od innych kurew eh…

  14. JPJestemPolakiemPL October 8, 2012 04:10

    @strasznyszakal7 to zaśpiewaj lepiej kurwo !
    Jędker ma naprawde dobre flow i syte przesłanie pozdro !

  15. oskaro89 October 8, 2012 01:10

    uzupełnij tekst:
    “prawdziwy hip hop na życiowej …”
    ???

  16. teuera October 9, 2012 12:10

    VNM i Eldo najlepsze zwroty. Zwrota Jędkera jest tak żałosna, że nawet mnie nie bawi. W ’98 chlopaki mieli bardziej ambitne rymy i flow

  17. strasznyszakal October 11, 2012 02:10

    Jedker to piiiiiiiizdddaaaaaaaa haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! nigdy nie slyszalem tak chujowej zwrotki

  18. eRUeRKaA October 12, 2012 01:10

    VNM ma naprawde grube flow. Maaaasaaakraaa o.O

  19. mrbronkz18 October 13, 2012 04:10

    Eldo zmiażdżył.

  20. DaGreeen October 16, 2012 08:10

    kurwa, nie powiem, że Eldo trzyma poziom. To poziom trzyma sie Eldo, on go kurwa wyznacza. :)

  21. Sennhe132 October 17, 2012 05:10

    @lksgalera1908 Chyba Ci nie wyszło Galerianko.

  22. WesolutkiRebiirth October 18, 2012 07:10

    244 osób nie zna się … Jak ci się nie podoba to nie słucha tego.Jak ci się podoba to słuchaj dalej!!! Piosenka Odlotowa !!!

  23. Witnica14 October 18, 2012 10:10

    `Nie będę dawał tu pojedynce opinie ale dam jedną, ale konkretną: ZAJEBIŚCIE ! ^

  24. albis123jolek1993 October 20, 2012 02:10

    Ero widzę wytrzymać nie może.. chciałby coś nawinąć :)