Login to Post Your Mixtape

http://www.MixtapeDistribution.com/wp-login.php

Subsribe to our newsletter

Please subscribe to our newsletter to recive the latest news and offers about our products. Your e-mail address will not be revealed to anyone.

Get in touch !

The request has been sent, we will contact you soon!

AND1 Mixtape Vol 5 Part 1/4

assergh asked:

AND1 Mixtape Vol.5 : Skip To My Lou

http://www.MixtapeDistribution.com

Comments Closed

25 Responses to "AND1 Mixtape Vol 5 Part 1/4"
  1. dnicest13 February 19, 2010 12:02

    this was the last real And1 streetball mixtape after this one they started adding all that bullshit!!!

  2. Ty2936 February 19, 2010 11:02

    Whats the name of the Phil da Agony song from this mixtape. I need to get that track

  3. MiikeMo9 February 22, 2010 07:02

    8:55. dude in the red dont even kno what to do. then 9:03. son turned around lookin for the ball.

  4. teod February 25, 2010 08:02

    soul clap. damn

  5. Slimkidd730 February 27, 2010 08:02

    @alhex123 I’m not saying the track aint real, I JUST KNOW IT AINT ON VOL. 5. PERIOD. I got vol. 5 on vhs and not dvd so I can’t just go and watch to verify. But I would’ve been done that soon as we got the debating about it. lol!

  6. Slimkidd730 March 1, 2010 04:03

    @alhex123 Brah, you can have all them dvd’s and more. lol! Us stating which tapes we got aint got nothing to do with it. Soon as that fabolous and budden track came up I was like “Wait a minute, I don’t remember that song being on here.” BUT ALL THE OTHER ONES WAS STRAIGHT. I didn’t question myself about “Soul Clap” by Styles P BECAUSE I KNOW THAT SONG WAS ON THE ORIGINAL TAPE. I just tol you why I think dude edited it. Because I saw someonelse do the same, YOUTUBE BLOCKED THE Audio

  7. alhex123 March 3, 2010 08:03

    @Slimkidd730 its Faboulous feat Joe Budden and Paul Clain – Grand THeft Audio

  8. alhex123 March 4, 2010 06:03

    @Slimkidd730 part 2 and 3 of this mixtape have alkoholics..dude this is the song trust me I heard this shit in 2001 I have vol. 1,2,3,4, and 5 and Streetbal the And 1 Tour season 1 how you gonna tell me dude …and after 5 it wasnt the same not even the songs :)

  9. Slimkidd730 March 5, 2010 01:03

    @alhex123 Nigga I got the tape too. And vol. 4 and vol 6 with alimoe on dvd. THAT FABOLOUS AND JOE BUDDEN TRACK is not on the original tape. I HEARD THE ANNOUNCER TOO but that don’t mean its on this tape. Look at dude comment up top. He askin what happened to the killer mike song. EXCATLY, dude must of edited the music. I saw another tape where dude did the same thing. I think they do that to keep youtube off track with disabling the sound cuz of copyright.

  10. alhex123 March 6, 2010 09:03

    @Slimkidd730 dude I have this on VHS and it is the song you probaly watched it on Online even the announcer says it Fabolous feat Joe Buddens Desert storm Belive it Please Please Belive

  11. Slimkidd730 March 9, 2010 04:03

    HOl up, you got the wrong music. 7:50 Fabolous and Joe Budden aint on this mixtape. You edited the mixtape with other music or sum? Cuz I got the tape. I know they music aint on this mixtape. Its the alkoholics.

  12. Daew0ns0ng March 10, 2010 06:03

    whats the name of the track at 7:50 when fabolous desert storm & joe budden comes in

  13. shazam679 March 12, 2010 12:03

    btw, anyone know the name of the track for the opening beat?

  14. shazam679 March 14, 2010 11:03

    this was the first and1 mixtape i watched, and it kinda made the others suck to me because they werent as good…

    and i must say skip is the most skilled ball handler out of all of them, since he can school other players without even travelling…

  15. gn589129 March 15, 2010 05:03

    A.D.S. – ‘And1 Intro’

  16. 61trabzonlular61 March 16, 2010 08:03

    How there is the title from minute 08.00 ?????????

  17. GoGetter18 March 19, 2010 05:03

    That was the real streetbasket then i remember watchin every move and tryin to copy this on my own court!Timeless!!

  18. MrAXLfuckinROSE March 20, 2010 07:03

    one question plz answer i am searching a track from an and1 mixtape where g unit are singing…..plz answer thnx

  19. francisjones37 March 24, 2010 05:03

    hi assergh, I’m trying to enhance my jumping ability by doing the workout program over at 50 inch vertical (dot) com – and so far got like over 8-9 inches so far but I’m even now a a little off from dunking on the rim It is only my second week so far, any advices?

    AND1 Mixtape Vol 5 Part 1/4

  20. Josiiiah75 March 25, 2010 07:03

    skips the best

  21. TFlyVersion1 March 27, 2010 01:03

    Soul Clap by Styles P

    R.I.P. Antione Howard aka Flash my Southside CHI-TOWN Brother. I miss hooping with you at Foster Park Dawg

  22. DXU4lifeJaybird March 28, 2010 08:03

    DJ Jazzy Jeff & The Last Emperor-Mystery Man

  23. SahrT1 March 30, 2010 07:03

    what is the name of the intro beat

  24. Oskarovvv March 31, 2010 06:03

    skip just dancin around

  25. m1h00 April 1, 2010 06:04

    opening beat is hell ! any1 know the name ?